[linux] postfix a kontrola prichadzajucej posty

Ladislav Babjak ladislav.babjak na netcentrum.sk
Středa Září 19 09:46:24 CEST 2001

Vasko Miroslav wrote:

> ahoj,
>
> Ladislav Babjak:
>
> procmail znamena, ze musim pouzit .forward
> a to znamena, ze maily neostanu vo /var/spool/mail (alebo nie? da sa
> nastavit, aby niektore vyhodil a ostatne nechal vo /var/spool/mail ?)
>
> ak maily odidu z /var/spool/mail, pop3 daemon ich nedokaze dorucit :(
>
> miro
>
> ps: mohol by si mi taky skriptik poslat sukromne? vdaka

Ale kdeze, v mojom pripade sendmail pouziva na doruicenie posty local
userom
procmail, takze to co procmail spravi s mailom medzi tym ked ho dostane
od
sendmailu a doruci do schranku je len na nom.... a my si tiez postu
stahujeme
pop3 a obcas mi pride mail, ze niekto s takej a takej mail adresy poslal
takuto sprostost, tak som to zahodil do /tmp, da sa specifikovat aj iny
adresar...
Poslem ti ten conf sukr...

Laco.