[linux] OT:bootmanager

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Září 19 12:12:25 CEST 2001

On Wed, Sep 19, 2001 at 09:02:45AM +0200, Kocur wrote:
> ja som kedysi pouzival System Commander od V-Comu...
> kedze som mal na jednom stroji DOS Win9X, NT a Unux....
>
> fungoval bezvadne..ale ma jednu nevyhodu ze sa instaluje cez dos alebo win

musi byt na FAT16 particii

> ci sa da nova verzia SC2000 instalovat aj cez linux neviem...

mna by skor zaujimalo, ci napr. XOSL vie uchovat rozne verzie napr. command.com,
pretoze System Commander to vie, cize mozem mat napr. cisty DOS aj W95 na tej
istej particii

v XOSL sa daju skryvat particie, cize mozno takto sa to da urobit

za vyskusanie urcite stoj iaj 'grub'

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE