[linux] iptables

Martin Mosny, PosTel, a.s. mmosny na postel.sk
Čtvrtek Září 20 10:49:14 CEST 2001

ahojte,

Dnes som si zmyslel, ze upgradnem iptables z verzie 1.2.1a na verziu
1.2.3.

Mam napisany script, krory sa vykona pri boote, no po spusteny tohoto
scriptu som skoncil s nasledujucou hlaskou:

iptables v1.2.3: log-level `info' ambiguous
Try `iptables -h' or 'iptables --help' for more information.

Sposobuju to vsetky riadky, kde sa je parameter --log-level
Priklad: (chain LDROP uz je vyrobeny dopredu)

${IPTABLES} -t filter -A LDROP -p tcp -m limit --limit ${LOG_FLOOD} -j LOG
--log-level info --log-prefix "TCP Dropped "

Pred tym som fungoval bez problemov!! Pozeral som aj "man" a je tam to
iste ako pri 1.2.1a, nepomaha ani iptables --help, lebo tam o tom
parametri nic nie je. Uz som precital aj dokumentaciu na
netfilter.samba.org ale tam o migracii nic nie je!

packages: iptables-1.2.3-1.i386.rpm, iptables-1.2.1a-1.i386.rpm
kernel: 2.4.9-0.5
glibc: 2.2.4-5

Vyriesil som to tym, ze som znova presial na iptables-1.2.1a

Nemal niekto podobny problem??

Dik Martin Mosny