[linux] Samba

Robert Madaj madaj na istrobanka.sk
Pátek Září 21 08:42:05 CEST 2001

Dobry den p. marek,

smb.conf

[adreserver]
        comment = OL
        path = /home/httpd/userko
        read only = No
        guest ok = Yes
        hosts allow = 10.2.1.57 10.2.1.119

host allow mu dovoli len s pocitaca s danou ip

Vas mail z Thursday, September 20, 2001 o 9:35:49 PM:

m> Zdravim,
m> Server: RH7.1, SAMBA 2.2.1a
m> Stanice: Windows 9x
m> Potreboval by som zabezpecit, aby konkretny uzivatel mal pristup na svoje
m> zdielane adresare cez sambu na Linuxe iba z konkretneho pocitaca. Napr. cez
m> cislo sietovej karty. Ide o to, aby sa mohol pozerat do adresara na ktory ma
m> inak prislusne prava iba zo svojho pocitaca. Ak sa prihlasi na inej stanici,
m> tak nemoze.
m> Dakujem vopred.