[linux] otvorene standardy na urade ...

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Pátek Září 21 10:38:06 CEST 2001

No co ja viem tak v armade maju prikazane ako formaty pouzivat word a excel
pre vsetky dokumenty aj ked vecsina posadok
nema licencie.
Kamos co je profesional mi povedal ze im to prislo z velenia.
Tak na tu jedinu ubohu 486dx5 nainstalovali word a excel namiesto T602 ktoru
tam mali dovtedy.
Vsak oni nemaju ani normalny hardware ale software im nutia z velenia
pouzivat office.

Steve