[linux] firewall

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pátek Září 21 12:52:57 CEST 2001

-> >hocaká distribúcia...
-> > napr. debian 2.2 na P150, 16M zvláda firewall, masquerading,
-> > squid, postfix, ftp
->   ^^^^^^
-> Suhlasim so vsetkym az na squid. Mozno sa na 16MB RAM ako-tak rozbehne,
-> ale rychlost bude mizerna.

Jednoznacne. Inac na dotycnej masine je tusim 32MB co vsak tiez nei je
bohvieco. Samozrejme zalezi aj na rychlosti toho disku a linky - cim
pomalsia linka, tym menej staci ram aby sa to oplatilo :)

-> Mam odskusane, ze pre solidnu web-cache potrebujes aspon 64MB a 1GB disk,
-> inak je to o nicom a oplati sa ho radsej vypnut. Ale squid vlastne aj ta
-> nema co hladat na firewalle...

pred par dnami sme sa tu o takychto veciach bavili, nie? Zalezi od mnohych
okolnosti, ja by som squida na firewall v pohode dal ak to vsetko bude
stihat.

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 (R)etry, (A)bort, (C)ancer