[linux] ako zmazat subor ?

Pátek Září 21 14:47:49 CEST 2001

-> mam pocit, ze raz tu uz nieco podobne bolo, ale neviem to najst. Objavil sa
-> mi v adresari /proc subor kcore, ktory mi zlikvidoval vsetko volne mieso na
-> disku a neviem ho zmazat ani ako root, lebo ma mod 400, cize -r--------.
-> rm mi nadava "cannot unlink".

:))))
ak mas na /proc namountovany proc filesystem, mozes si byt isty ze ti
nezabera ani kilobajt na disku. hladaj inde...

-> Vlastnikom je root, ale chmod na to nepomaha. Co s nim ?

to nie je subor ale obraz procesu... podla cisla ho mozes killnut otazka je
ci ti to pomoze - asi nie...

 Saving Private Ryan...
 Private Ryan exists. Overwrite? (Y/N)