[linux] ALSA a kernel 2.4.9

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk
Sobota Září 22 10:52:25 CEST 2001

Ahojte !

Mate niekto skusenosti s kompilaciou alsy na jadre 2.4.9 ?
Mam totiz mensi problem. Nejde mi po kompilacii nahodit mixer. Pri jeho
puziti formou:
amixer -c 1 sset CD,0 80%,80% unmute

vypisuje chybovu hlasku:

ALSA lib control.c:534 (snd-ctl-open-noupdate) Invalid CTL 1

A este, ze nemoze otvorit zariadenie mixer, aj ked /dev/mixer tam evidentne
je.

Kompilovane s oss podporou, a len pre kartu ens1370.

/etc/modules.conf vypada v poriadku je tam nastaveny aj snd-mixer-oss, ale
ked loadnem modul snd-card-ens1370, tak lsmod ukaze vsetky zariadenia, okrem
mixera.
ALSA je posledna beta. Ale v bugoch som nic nenasiel.

Rony pupala na sse-za.sk