[linux] siet v mdk8

Peter Rockai proc na lepton.logisys.sk
Neděle Září 23 12:32:46 CEST 2001

Zdravim!

Mam nasledujuci problem:
Doma mam dva stroje so sietovkami. Problem spociva v tom, ze mi nejde siet.
Prvy stroj je desktop, druhy je notebook s nejakou NE2000 komp. PCMCIA
sietovkou. Ak z notebooku poslem ping na desktop, ping sa v pohode vrati.
Opacnym smerom ale nie. Routovacie tabulky mam (skoro) rovnake, ping na
vlastne IP sa vrati. V sietovke v desktope problem nie je, skusal som dve
(tulip a rtl8139). Netusi niekdo kde by mohol byt problem? Je mozne ze som
nieco dovrtal v konfiguracii? Na notebooku je kernel 2.4.3-mdk-nieco, na
desktope 2.4.9-ac14. Kabel by mal byt v poriadku, inac funguje. Este som
vypozoroval, ze ak spravim ifconfig lo down, tak mi prestanu chodit aj pingy
z 192.168.1.1 na 192.168.1.1 (to je adresa sietovky v desktope). Na oboch
strojoch mam Mandrake 8.0. Skusal som aj netdrake ci ako sa to vola,
konfiguracia prebehla a nic. Diky za pomoc.

proc