[linux] ako zmazat subor ?

Ing.Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Pondělí Září 24 21:32:44 CEST 2001

D?a Piatok 21 September 2001 08:47 ste napísali:
> -> mam pocit, ze raz tu uz nieco podobne bolo, ale neviem to najst. Objavil
> sa -> mi v adresari /proc subor kcore, ktory mi zlikvidoval vsetko volne
> mieso na -> disku a neviem ho zmazat ani ako root, lebo ma mod 400, cize
> -r--------. -> rm mi nadava "cannot unlink".
>
> :))))
>
> ak mas na /proc namountovany proc filesystem, mozes si byt isty ze ti
> nezabera ani kilobajt na disku. hladaj inde...

Napriklad takto:
du -k / | sort -nr | less
Dostanete zoznam poloziek zaplnujucich disk od najvacsej po najmensiu. Potom
na inej konzole mazte nepotrebne subory, napr core a pod.

Prijemny den

--
Ing. Miroslav Cabarka
mirodoma na arka.sk