[linux] siet v mdk8

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Pondělí Září 24 08:34:08 CEST 2001

No ak som to dobre pochopil tak ti nejde riadne sietovka na notebook-u
skus dat netstat -i  a uvidi s statistiku prenosu.
Inac pri starte ti ta pcmcia karta nabehne v poriadku.
A co sa tyka netdrake tak s tym som doma siet nerozbehal nejako to zblblo.
Takze som som to robil starym dobrym netconf -om

Steve