[linux] Sendmail: log level...

Pondělí Září 24 15:19:28 CEST 2001

-> Da sa upravit uroven logovania sendmailu tak, aby mi do var/log/mail
-> /okrem obvyklych poloziek (cas, odosielatel, adresat, velkost) zapisoval
-> aj nazov (pripadne velkosti) priloh?

obavam sa ze na to by si si musel patchnut MTA.
Druha moznost je pouzit na to MDA ale s rozoberanim mailov... hmmm netusim
ako to je.

-> No hej, mohol by som pouzit logall.c a archivovat vsetku postu, ale zas
-> taku spionaz robit nechcem. Stacilo by mi len nazvy priloh aby som vedel,
-> ci moji (l)useri nepustaju nieco nedovolene. Jasne, mozu to premenovat,
-> ale na to su oni prilis natvrdli...

pozname :))
 Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?