[linux] Max ramdisk size

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Září 25 09:00:40 CEST 2001

Caute!

Mam takuto (povodne som si myslel ze trivialnu) otazku:
Aku maximalnu velkost ramdisku mozem v linuxe zadefinovat?

Pozeram /linux/Documentation/ramdisk.txt z noveho jadra,
ale takato informacia tam nie je. Akurat ze default=4MB,
co je pre mna trosku malo. Aby sme boli v obraze, ja
by som potreboval aspon 512MB (este lepsie 1GB), staticku
velkost.

Chcel by som si na linuxe postavit vypoctovy server
(systemy rovnic tak 10^6 a viac) a mam overene z hp-ux,
ze ramdisk pre pracovne subory urychli riesenie 2 az
3 nasobne...

Pravda, potrebujem uz teraz vediet, ako je to s tou
velkostou ramdisku. Nie ze nakupim 2GB RAM-ky a potom
zistim, ze mi je na nic...   :-P

Jarry