[linux] Co robit po utoku

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Září 25 15:30:16 CEST 2001

phobie wrote:

> ziadny software nie je blbuvzdorny.

To sedi. A este viac sa to tyka uzivatelov. Aj adminov...

> nechapem co ma "man_in_the_middle" spolocne z ftp spoofnem
> cudziu ipcku aby dakdo cezo mna stahoval data? aby som si to
> robil este aj po svojej linke? :) nemylis si pojmy?

Najviac roboty da ziskat l/p a ftp je pre hackera tak
"transparentny" ako povedzme telnet. Tiez staci len sediet
v prostriedku (alebo na segmente lanky) a filtrovat pakety
na retazce "Name" a "Password". Nepotrebujem aby niekto nieco
cezo mna stahoval, staci ak budem moc nacuvat...   :-)

> suhlasim ale co ak islo o providera?

Aj ten ma zrejme nad sebou nejakeho provajdra "vysieho rangu".
Minimalne ma moznost odsledovat, cez ktore rozhranie to
k nemu prichadza a kontaktovat dotycneho "vyssie posadeneho"
admina aby to blokol na vstupe k sebe...

Jarry