[linux] Co robit po utoku

phobie phobie na host.sk
Úterý Září 25 15:39:09 CEST 2001

> Najviac roboty da ziskat l/p a ftp je pre hackera tak
> "transparentny" ako povedzme telnet. Tiez staci len sediet
> v prostriedku (alebo na segmente lanky) a filtrovat pakety
> na retazce "Name" a "Password". Nepotrebujem aby niekto nieco
> cezo mna stahoval, staci ak budem moc nacuvat...   :-)

vravim ze si mylis pojmy to o com hovoris ty sa nazyva prisne tajnym nazvom
sniffovanie
okrem toho sniffovat na switchovanom ethernete ktory je uz takmer vsade je
obtiazne
(nie nemozne).

> Aj ten ma zrejme nad sebou nejakeho provajdra "vysieho rangu".
> Minimalne ma moznost odsledovat, cez ktore rozhranie to
> k nemu prichadza a kontaktovat dotycneho "vyssie posadeneho"
> admina aby to blokol na vstupe k sebe...

nix? alebo budem volat niektoreho prevadzkovatela chrbtovych sieti?  (je
jedno ci ebone, alternet....)??
ber do uvahy realne moznosti a nerob z konferencie sukromny board o science
fiction prosim ta.