[linux] Co robit po utoku

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Září 25 16:48:52 CEST 2001

Ahoj,
> nie som proti niecomu co sa tu snazite vynajst ale problem s takouto
> instituciou
> je v tom ze ju musia vsetci uznavat a to je problem ekvivalentny so
> slovenskou
> certifikacnou autoritou. tiez som zazil icmp floody z holandska ktore
> vysaturovali
> 4mbit linku ale bola to moja chyba ze som poriadne nenastavil limity na
> routroch.
co je moja podotazka -- ako poriadne nastavit limity na ciscach,
freebsdckach a linuxoch? Kebyze viem, ako sa to robi na ciscu (a do
cisiek vobec nevidim), mozno by som vedel povedat providerovi, ako to ma
nastavit a tym padom to vobec nemusim riesit.

Viem, ze riesenie pre Linux bude asi predmetom tvojej prednasky na
lugcone alebo nie?

   J.

|Juraj Bednar             | Homepage at http://juraj.bednar.sk/       |
|computer journalist      | Store at http://www.geekstore.sk/         |
|system administrator     | PGP key: http://juraj.bednar.sk/          |
|independent consultant   | Please stand for your freedom!            |
|Please don't send me mail using proprietary file formats             |