[linux] zmatok

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Středa Září 26 08:19:32 CEST 2001

> Dufam, ze som aspon trochu pomohol, hoci viem, ze odpoved typu:
>
> man nieco
>
> nie je najpovzbudivejsia. Ale co uz. Vdaka editoru 'vi' a
> konfigurakom v adresary /etc sa linux natolko lisi od windosow, za
> co som velmi vdacny... Linux, Windows, dva odlisne a
> neporovnatelne svety...

> Oskar

Mozno nie je najpovzbudivejsia, ale je pravdiva :)... Chcel som len doporucit
nejaku literaturu, lebo celkovo v tom asi mas hokej. Zakladne prikazy a
oboznamenie so systemom v Linuxe (a UNIXe) najdes v knihe Linux v kostce
(autora nepamatam), taktiez je dobre stiahnut si z vltava press Linux
dokumentacni projekt. Pre sietove sluzby citaj Linux internet server
(Satrapa&Randus). Tlacene knihy treba samo kupit, ale neinvestujes uz tolko?
A urcite vyjdu lacnejsie ako NT Resource kit... A este aby som nezabudol,
pozri na www.manualy.sk . A samozrejme man bude najblizsich par mesiacov tvoj
najlepsi kamarat... :)

--
Erich Vinclav