[linux] zmatok

Straka Augustin straka na ruv.sk
Středa Září 26 09:28:06 CEST 2001

Doporucujem naucit sa najprv po anglicky, potom skusit instalovat LINUX
aspon 10 krat a pri kazdej instalacii citat pozorne vsetky komentare a
helpy.
Po 15 instalacii uz bude Linux nainstalovany podla potrieb.
Mne osobne to pomohlo - tu sa ukaze ze "mlcat je zlato".
Inac je skoda tejto konferencie na otazky.