[linux] problemy s reiserfs particiou

Ing. Simon Marek simon na sun.mtf.stuba.sk
Středa Září 26 09:54:47 CEST 2001

Zdravim,
na 10 GB disku mam
hda1 s ext2 ako /boot
hda2 swap
hda4 s vfat ako /dos
hda5 s reiserfs ako /
Pocas prace mi zatuhol stroj tak, ze som ho musel resetnut.
No, a uz nenabehol (kernel panic). Skusil som pripojit disk
k inemu stroju (ako hdc), ale po pokuse o primontovanie hdc5
hodil mount core dump. Ostatne particie pripojit idu.
Skusil som reiserfsck /dev/hdc5, ten vyhodil kopec chyb.
Skusil som aj reiserfsck --rebuild-db /dev/hdc5, potom aj
--rebuild-tree, ale vzdy vyhodil na niekolkych miestach chyby
sektorov.
Tu particiu uz asi nerozchodim, ale tie udaje by som rad
ziskal...
Teraz sa predieram cez info na domovskej stranke reiserfs,
ale ak niekto vie dobre poradit hned, usetri mi kopu casu...
Marek