[linux] problemy s reiserfs particiou

Marian 'Zmar' Krivos nezmar na internet.alcatel.sk
Středa Září 26 18:23:52 CEST 2001

Nechcem Ta strasit ale podobne som prisiel o data pred mesiacom i ja. S tym
rozdielom ze som si tam pomohol ja - Duron 800 @ 1000 to nevydrzal, dva
resety za sebou a zvysok uz poznas. Inak ale tomu reiserfs doverujem nadalej.

majo