[linux] Archiv konferencie

Středa Září 26 14:25:37 CEST 2001

Dňa 26. sep 2001 o 10:59, banik na elanor.sk napísal(a):

> Stiahol som si archiv konferencie z adresy lists.linux.sk/pipermail/linux/.
> Tie gzipnute textove subory po jednotlivych mesiacoch. Ked som ich
> chcel rozbalit, tak hlasilo ze chyba v archive.
> Skusal ich niekto rozbalit ???

viac krat sa ludia stazovali, ze tie archyvy neidu rozbalit, lenze
priamo na masine to ide. skusal som vtedy stahovat archiv na ktory sa
kto odvolaval a mn to zbehlo ok, tak isto ako mi ide rozbalit archiv z
februara tohto roku..

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk