[linux] Archiv konferencie

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Středa Září 26 14:43:16 CEST 2001

-> > Stiahol som si archiv konferencie z adresy lists.linux.sk/pipermail/linux/.
-> > Tie gzipnute textove subory po jednotlivych mesiacoch. Ked som ich
-> > chcel rozbalit, tak hlasilo ze chyba v archive.
-> > Skusal ich niekto rozbalit ???
->
-> viac krat sa ludia stazovali, ze tie archyvy neidu rozbalit, lenze
-> priamo na masine to ide. skusal som vtedy stahovat archiv na ktory sa
-> kto odvolaval a mn to zbehlo ok, tak isto ako mi ide rozbalit archiv z
-> februara tohto roku..

vyborne, daj nam tam konto... ;)

ked som to stiahol wgetom, islo to; netscape alebo lynx zblbli.
zapisali to do suboru .txt v ktorom boli binarne data.

ten som premenoval na .gz a rozbalil - zase to iste, zahlasil 0% pri
rozbaleni a objavil sa zase binarny .txt subor; po druhykrat to uz
konecne zbehlo ako malo.

HEAD http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2001-September.txt.gz HTTP/1.0

HTTP/1.1 200 OK