[linux] Archiv konferencie

Stefan Ondrejicka ondrej na idata.sk
Středa Září 26 14:35:44 CEST 2001

On Wed, 26 Sep 2001, Matus fantomas Uhlar wrote:

Ahoj!

> HEAD http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2001-September.txt.gz HTTP/1.0
>
> HTTP/1.1 200 OK
> Date: Wed, 26 Sep 2001 12:42:29 GMT
> Server: Apache-AdvancedExtranetServer/1.3.14 (Linux-Mandrake/2mdk)
> PHP/4.0.4pl1 mod_ssl/2.7.1 OpenSSL/0.9.5a CSacek/2.1.5
> Vary: Accept-Charset,Accept-Language
> Accept-Ranges: bytes
> ETag: "218ac-214d6-3bb12ee5"-2
> Last-Modified: Wed, 26 Sep 2001 01:27:01 GMT
> Connection: close
>
> Myslim ze by sa to malo prenasat nie ako text/plain ale ako application/gzip
> Potom by to zrejme fungovalo ako ma...

znamena, ze po sieti to ide spakovane gzipom, a po prijati to browser
rozbali. Takze subor ktory ulozil lynx alebo netscape bol pravdepodobne uz
rozpakovany, ibaze mal priponu .gz. Nie je to chyba konfiguracie servera,
akurat trochu nico odlisne od toho co clovek predpoklada a aky nazor na to
ma browser ... Ale pozeram, ze Tibor uz asi zmenil konfiguraciu appach-a a
uz to hadze Content-Type: application/x-gzip ... tak nic .

Btw. Tibor what about the SKLUG machine at idata?

Majte sa,
Stevo.

--
Stefan Ondrejicka <ondrej na idata.sk>
Beethovenova 11, 917 08 Trnava, Slovakia