[linux] Gnome-terminal

Peter Fordinal pf na nextra.sk
Čtvrtek Září 27 10:45:47 CEST 2001

> tic,untic,captoinfo... tic pozna zdrojovy format (iny ako termcap) a
> prelozeny binarny... tic a untic prekladaju medzi zdrojovym a binarnym a
> captoinfo preklada z termcapu do terminfa.

Srdecna vdaka, idem sa v tom pohrabat. Zatial som nenasiel untic ale infocmp
funguje pekne.

> axa. nepouziva termcap alebo terminfo? a co presne ti blblo?

Problem bol v nie uplenej kompatibilite roznych unixov. Mas pravdu zvladol
som to uz aj bez definicie noveho terminalu pre linux, ale aj ta skuska
novej definicie stala za to. Konecne viem ako je to s terminalmi v linuxe
organizovane.
Vies ja som totiz stary unixak, resp pomaly uz stary vseobecne :o( pretoze s
pocitacmi pracujem uz viac ako 30 rokov a presiel som uz skutocne vselicim.
Prirodzenym dosledkom je, ze sa tak rychlo neorientujem v tom novom, pretoze
aj moja hlava (ako aj kazda ina) ma len urcitu obmedzenu kapacitu a kedze je
v nej uz vela, tak to nove do nej lezie tazsie. Ale toto nie je vari
najhorsi handicap.

Dakujem za poskytnute rady a tento problem povazujem za definitivne
vyrieseny.
Peter