[linux] default.ida

Adino adino na ibl.sk
Čtvrtek Září 27 12:21:58 CEST 2001

On Thursday 27 September 2001 12:00, you wrote:
> co ste si vymysleli na servery, ktore sa pokusaju
> stiahnut
>
> default.ida
>
> a rozne tie root.exe, cmd.exe a pod.?
>
> mna napadlo, ze by som si grepoval error_log
> a v pripade, ze pojde niekto na moj web z danej ip
> adresy (resp. A.B.C.*) tak sa im na stranke
> zobrazi cervena obrazovka :)
laguje ta to tak ci tak... celkom pekne riesenie som videl. Xlapik odpovedal
na arpy nepouzitych ipciek v subnete a odpovedal aj na inicializaciu tcp
koneksnu na port 80, samozrejme dalej to neriesil.. Tym padom vyrazne
spomalil rychlost requestov, lebo pokym tie tcp connectiony vytimeoutovali
tak to xvilu trvalo. Mozno v kombinacii stym co hovoris by to mohlo byt
zaujimave...
Nanestastie neviem ako sa to volalo a kde to bolo... hladaj...
Adino
--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */
/* IBL Software Engineering - http://www.ibl.sk - +421 7 43427214 */