[linux] obnovenie superbloku na particii

Čtvrtek Září 27 13:23:22 CEST 2001

-> podaril sa mi klasicky kusok ,
-> pri nahadzovani noveho jadra som urobil blbost a mal som problemy
-> rozbehat masinku, coz sa mi nakoniec podarilo.
-> problem je v tom ze po niekolkych nasilnych restartoch mam posahanui
-> boot particiu, vyhlasuje ze je vadny superblok.
-> tj fsck , nezbehne , chce po mne alternativny superblok
-> tusim ze  pri vytvarani FS  si system robil zalohy , len neviem zistit kde.
-> Viete mi poradit ako zistim , kde su zalohovane superbloky pre konkretnu
-> particiu ??

skus 8193, 4097, 16385, 6145, 12289

pripadne vsetko o 1 mensie...
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/