[linux] default.ida

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Čtvrtek Září 27 14:14:08 CEST 2001

Nie som si isty, ci som v obraze, ale nejedna sa nahodou o tie _uzasne
vydobytky_  windozow v suvislosti s CodeRed (uz aj Blue) a Nimda?
Ak ano, tak v konfere o php, sa pohyboval nejaky script, ktory
automaticky odpoveda na pokusy o infikovanie webservra a mailuje
_predpokladanemu_ spravcovi webservra pokus o infikovanie.
Nemam ho sice k dispozicii, ale mal by sa nachadzat na phpclasses.

Chodia mi info z phpclasses a toto nedavno doplachtilo do mojho
mailboxu:
<snip>
Use this class to show the attempts of the new NIMDA Worm to infect your

webserver. This code should work with all webserver using the
Apache-logfile format.

</snip>

hth
    Gore