[linux] Chyba pri kompilacii

Čtvrtek Září 27 15:15:59 CEST 2001

-> 	Skusal som kompilovat nove jadro 2.4.10 na Suse linuxe 7.1 Pri linkovani
-> network.o vyhlasil chybu "no space left on device", pricom na disku je este
-> zhruba 400MB volne ... vliezol som teda do daneho adresara, skusil som
-> prislusne ld .. (podla hlasenia z make) a zbehlo. Tak som dal znova make
-> bzImage, islo v pohode dalej a zdochlo to na linkovani kernel.o s tou istou
-> hlaskou. particia je o.k. .. uz som to skontroloval s fsck, miesta je dost ...
-> akuste ma nakopnut, kde moze byt chyba

kukni sa kolko mas volneho na /var; lebo pri prekladani sa pouziva /var/tmp;

skus si nastavit env TMPDIR na adresar kde maju byt docasne subory.
ale v kazdom pripade to znamena ze ti /var dochadza...

 I intend to live forever - so far so good.