[linux] PHP & mssql

Pogac Daniel dano na tatrasoft.sk
Čtvrtek Září 27 16:21:47 CEST 2001

Mam strach ze PHP vie chodit s MSSQL len na Win....
Neviem si predstavit ze by M$ urobil klienta na Linux...

Daniel POGAČ
TatraSoft Group s.r.o.
Sibirska 4
Tel: +421-2-55574033
Fax: +421-2-55566385
Mob: +421-903-136942
pogac na tatrasoft.sk
www.tatrasoft.sk

cafte
Potrebujem rozbehat pod php na linuxe pristup na mssql databazu...
stiahol som nove zdrojaky (4.0.6) ze to skompilujem s podporou mssql ale
dokumentacii nebola ani zmienka o mssql, v /etc/php.ini su sice v sekcii
extension mssql65.so a mssql70.so ale ja ich na disku nikde nemam...
Odkial dostanem tieto kniznice?
Skusil som skompilovat, dal som aj --with-mssql ze to mozno pomoze ale
nic.

Alebo co mam spravit, ako spompilovat....
Vdaka
Jano