[linux] default.ida

Ladislav Babjak ladislav.babjak na netcentrum.sk
Čtvrtek Září 27 16:41:39 CEST 2001

Marian Schubert wrote:

> * phobie <phobie na host.sk> [010927 15:08]:

> no toto som robil aj ja ale potom mi doslo ze to situaciu moc neriesi.
> 1. pri kazdom takom requeste sa aj tak 'nastartuje' 1 proces apache

Preco by sa musel vzdy spustit dalsi apache tomu nerozumiem,
predsa v conf. si davas kolko ich moze min. bezat a max.bezat
a kolko poziadaviek ma jedno decko obsluzit kym zdochne...
takze sa vzdy nemusi pustit dalsie decko...