[linux] default.ida

Pátek Září 28 01:19:35 CEST 2001

Dňa 27. sep 2001 o 14:26, Robert Madaj napísal(a):

> vedlajsie, chcel by som len tych ludi
> "zviditelnit" pripadne upozornit, hladam teda
> namety ako to riesia aj ostatni.

mna napadlo pouzit apachovsky modul setenvif.so a nastavil som nieco
taketo:

SetEnvIf Request_URI root.exe worm-suxx
CustomLog  /var/log/httpd/access_log common env=!worm-suxx

ako request_uri som skusal davat rozne reg. vyrazy, ale nepomohlo. ja
som chcel dosiahnut akurat to, aby sa mi neplnil /var blbostami.
nakoniec som zhodnotil (aj ked sa to nikde nepise), ze toto sa neuplatni
ak je kod 404, alebo 302, cize ak dana uri neexistuje.. mozno to je zly
dohad, ako by potom mal zniet riadok SetEnvIf ?

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk