[linux] citanie posty

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Září 29 17:50:18 CEST 2001

Ahojky,

   mam podotazku. Chcel by som si citat postu off-line. CHcem, aby sa mi
stiahla, ja by som si na nu odpovedal a potom sa pripojil a odpisal. Ale
chcem, aby sa mi synchronizovala posta na serveri a u mna. T.j. nechcem
pop3kou stiahnut vsetku postu a vymazat ju na serveri. Mam dve masiny,
na kazdej sendmail alebo postfix a mutt. Chcem stiahnut postu ku mne
(to by sa dalo este fetchmailom alebo rsyncom), u mna odpovedat, mazat
apod. Ked sa pripojim, chcem, aby sa posta odoslala, natiahla nova a tu,
co som zmazal u mna zmazat na serveri. Ak niektoru zmazem na serveri,
chcem, aby sa zmazal u mna.

   Teda zase by sa dali 2 rsynce, tam a naspat, ale co ak medzi nimi
pride posta? Proste mam v tom chaos, ma niekto funkcne riesenie?
Teda postu si citam z celeho sveta cez ssh na server, ale chcel by som
si aj offline doma.

   Juraj.

|Juraj Bednar             | Homepage at http://juraj.bednar.sk/       |
|computer journalist      | Store at http://www.geekstore.sk/         |
|system administrator     | PGP key: http://juraj.bednar.sk/          |
|independent consultant   | Please stand for your freedom!            |
|Please don't send me mail using proprietary file formats             |