[linux] [sklug] projektik

Martin Užák uzak na ba.telecom.sk
Neděle Září 30 01:09:51 CEST 2001

hi

> Ahojky,
>
>    zase moja mozno blba vizia. Nasiel som krasny cesky projekt:
> http://www.sendme.cz/tex/. Je to projekt free (GPL) ceskeho slovnika.
> Postupuju tak, ze zobrali anglicky slovnik ispellu, ktory je pod GNU GPL
> a ten postupne prekladaju (ale vedia aj pridat slovicka samozrejme). Je
> to vo formate dict.
>
>    My by sme mohli spravit nieco podobne (nie vykradanim ineho
> elektronickeho a papieroveho slovnika, lebo to sa nesmie). Ale mozeme
> si napriklad uz pomoct aj tymto vznikajucim ceskym slovnikom, kedze po
> [...]

no to by bol iny bordel mat miesany slovnik - raz nieco slovenske, raz
ceske - ako by sme potom vlastne hladaly CS->EN ked niektore ceske slova
su ine (a nie kazdemu hned napadnu)?

cisto teoreticky:

ak vykradnes nejaky elektronicky slovnik a spravis to chytre tak by si
si usetril _more_ casu a namahy. samozrejme som presvedceny, ze nieco
take sa nikdy nestane, kedze je to nelegalne. *grin*

	Martin.

ps: ak by ste niekto mali mat plaintext sk-en a en-sk slovnik, poslite
mi privatny mail ;).