[linux] Kernel 2.4.10 a desktop.

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Neděle Září 30 10:33:16 CEST 2001

--- Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at> wrote:
> pri pridelovani CPU a nie
> Hmm ciastocne suhlasim, ale nie celkom. Vsimaj ze aj
> ked pre pridelovanie CPU
> niceness sama o sebe funguje, nepomoze to latencii,
> potrebujes na to bud
> lowlatency alebo preemption patch.

aky je rozdiel medzi lowlatency a preemptive patchom ?
(o preemptive som uz pocul, na akych principoch
funguje, ale neviem si predstavit, na akych inych
principoch by mohol fungovat lowlatency patch... je to
len rozna implementacia rovnakej myslienky alebo su to
uplne ine myslienky ?)