[linux] Konqeror a https

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk
Neděle Září 30 12:54:37 CEST 2001

Ahojte vsetci.

Uz som sa raz sem obratil s prosbou o pomoc s tymto problemom, ale
nepodarilo sa mi ho vyriesit.
Z firmy sme k netu pripojeny cez proxy. Z IE 5.5 sa na zabezpecene stranky
I-bankingu na vvv.vub.sk dostanem v pohode, a to mam pre vsetky protokoly
nastaveny ten isty proxy s tym istym portom.
Ale problem nastane akonahle pouzijem linux a na nom kongeror, alebo
mozillu.
Z hlavnej stranky http://www.vub.sk je cez javascript redirekt na stranku
https://www.vub.sk/IB/SecureHtm00/sframe.htm  , a z tejto sa sa zobrazi len
pravy frame, s vsetko konci s chybovou hlaskou "Could not connect to host" a
ked ju odklpnem cez OK, tak naskoci este jedna:
Could not connect to host
Proxy (a jeho Ip)
A tu je definitivny koniec. Lavy frame s moznostou prihlasenia sa k
vykonavaniu transakcii sa vobec nezobrazi.
Nainstalivane su konqueror, kdebase-crypto, kdelibs3, kdelibs3-crypto,
OpenSSL, libssl.
Kde moze byt problem ?
Skusil som to pomocou ethereal-u, ale je to velmi rozsiahle a nic som v tom
nenasiel, co by mohlo mat spolocne s ssl.
Skusil som to aj bez redirektu z hlavnej stranky vub, t.j. priamo na https a
vysledok je ten isty. Najde sa niekto, kto by to v takejto kombinacii
vyskusal, pripadne mi pomohol ?

Rony pupala na sse-za.sk