[linux] [sklug] projektik

Daniel Rezny daniel na mail.viapvt.sk
Neděle Září 30 13:43:14 CEST 2001

Hello jaroslav,

Sunday, September 30, 2001, 10:47:13, you wrote:

js> --- Martin U¾ák <uzak na ba.telecom.sk> wrote:
> [...]

js> pravda je, ze cloveka niekedy nenapadne slovenske
js> slovo (najma ked fantasy knihy a odborna literatura
js> vychadzaju v cestine) a ani si nevsimne, ze pouzil
js> ceske slovo. dalo by sa napr. za kazde ceske slovo
js> pridat znacku (napr. #$#) aby sme vedeli, ze to je
js> ceske a slovenske by boli bez znacky. tak by sa dalo
js> aj urcovat, na kolko % je preklad hotovy :-).

js> ale teraz vazne: preklad z cestiny ma svoje zakernosti
js> prave v podobnych slovickach. mozno by bolo lepsie mat
js> priamo preklad z anglictiny a cestinou si pomoct iba v
js> pripade nudze.

Kto tu kedy hovoril o tom ze sa zoberie slovnik ktory uz maju cesi
hotovy a iba sa to prelozi. Na zaciatku bolo iba ze je mozno pouzit
zoznam angl. slovicok od cechov.

js> ale myslienku mat slovnik vcelku podporujem, len by ma
js> zaujimalo, ako to chcete organizovat, lebo by bolo
js> dobre, keby ludia prekladali navzajom disjunktne
js> mnoziny slovicok a est by bolo dobre navzajom sa
js> kontrolovat a korigovat. myslim, ze to bude rozsiahly
js> a narocny projekt.

Predpoklada sa ze to bude tak ze ked niekto bude chciet nieco prelozit
tak si stiahne nejaku cast a ked ju prelozi tak ju uploadne naspat.

Tak to urcite bude.

--
Best regards,
 Daniel                            mailto:daniel na mail.viapvt.sk