[linux] Vim 6.0

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Neděle Září 30 23:09:56 CEST 2001

Cauko.

> Pliz nevie nikto poradit ako rozchodit automaticky FOLDING na *.asp
> suboroch. potreboval by som aby mi vzdy pri otvoreni suboru dalo do FOLDov
> fsetky funkcie... A teiz by sa mi to hodilo aj pre *.php dokumenty :)
>
>         Dik
>
>                                              Misu

Ja som toto rozchodil pre perl.
Do suboru so syntaxou perlu (u mna
/usr/local/share/vim/vim60ae/syntax/perl.vim) som si na uplny koniec
pridal toto:
---cut---
syn region perlSubFold start="^sub\s*\w*\s*\n*{" end="^};*\s*\n" transparent fol
syn sync fromstart
set foldmethod=syntax
---end cut---

Nefunguje to na vsetky programatorske styly, ale mne to staci. Podla
toho si mozes vyrobit vlastne foldovanie pre php aj asp aj hocico. Iba
upravis start="..." a end="..." a mas to.

Ico