[linux] VMWare

lubos klokner lubos na klokner.sk
Pondělí Duben 1 00:24:23 CEST 2002

[ Martin Kyrc 29.03.2002 wrote: ]
> Ahoj,

> Na vyssie otazky ti neviem odpovedat, ale co sa tyka RPM balikov, tak urcite
> existuje VMWare aj ako RPM (ako deb som ho este nevidel).
>
> Osobne som vyskusal VMWare na linuxe a pod nim Win98, ale mal neskutocne
> velke HW naroky  a pracovat pod takto spustenym systemom nebolo boh vie co (a
> to aj napriek tomu, ze mam 256MB RAM a 1GHz CPU). Takztiez sa mi nepodarilo
> rozbehnut grafiku (nVidia GeForce2 MX 64MB RAM) (mohlo byt sposobene
> 'starsou' verziou VMWare;). Potom som 'presedlal' na Win4lin a tem fachci
> velmi dobre (az na par detailikov...:).

uz dlhsie pouzivam vmware workstation ako trial. da sa tam donekonecna
vyplnat formular a nechavat si stale posielat nove seriove cislo.

mam to nainstalovane pod linuxom z rpm-iek a v tom bezim w2k (mozem
povedat, ze w2k tam bezia o dost lepsie ako w98).

mam v praci p4 1,7ghz, 512mb ram, 60gb hard, gforce2 mx 400 a mozem povedat ze je to
velmi svizne (presiel som pod tym komplet hru revenant a sem-tam pod tym
pracujem v adobe photoshop). len tolko som xcel k tej rychlosti.
samozrejme je to pomalsie ako win4lin (ale tam mi zase neficalo usb a
podpory sa mi u dodavatelov nedostalo).
grafika mi pod tym beha pekne v rozliseni 1024x768.

--
lubos klokner <lubos na klokner.sk>