[linux] blokovanie

Martin Uherčík uhercik na hftech.sk
Úterý Duben 2 07:59:16 CEST 2002

vdaka za tvoju duchaplnu odpovedz... ad3 som povodne cel spachat no
rozmyslel som si to
ospravedlnujem sa za to ze hned ked nieco sa pytam tak to nie velmi dobre
specifikujem
"""Tiez nie som profik, ale otazky typu 'preco mi nebootuje linux' a
'ako zablokovat uzivatelom aby sa nemohli dostat na net' ma vyvadzaju z
miery""""
dik

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk]On
Behalf Of Adrian Toth
Sent: Thursday, March 28, 2002 5:15 PM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: OT: Re: [linux] blokovanie

Pardon,

fyzicka likvidacia pocitaca malo byt moje 'ad3':))

ps. cim dalej tym viac mam ten pocit, ze tento povodne 'linux-mailing-
list' sa meni na 'linux-lame-mailing list'.
Tiez nie som profik, ale otazky typu 'preco mi nebootuje linux' a
'ako zablokovat uzivatelom aby sa nemohli dostat na net' ma vyvadzaju z
miery.

S pozdravom

-at-

On Thu, Mar 28, 2002 at 04:48:20PM +0100, Peter Surda wrote:
> rozmlat im pocitac.

> S pozdravom,
>
> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103,
+436505122023

> --
>                    Disc space - The final frontier.

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.338 / Vírusová databáza: 189 - dátum vydania: 3/14/2002