OT: [linux] mdk 8.2.: konqueror+java

Tomas Venglovsky m na t.cz
Úterý Duben 2 11:35:42 CEST 2002

Trochu offtopic, ale predsa, neda mi ...

Toto by som este pochopil, aj ked ...

Ale toto? Akosi zacinam byt zmateny tym, kto to za teba teda pise ;-)
Ved ak si niekto da tu namahu vymysliet si taketo hlavicky tak preco
potom ne-signuje? Trochu mi to pripada matuce ...

--
                                                                   _
Tomas Venglovsky                            ASCII ribbon campaign ( )