[linux] blokovanie

Úterý Duben 2 14:52:47 CEST 2002

On Tue, Apr 02, 2002 at 02:43:54PM +0200, Martin Uherčík wrote:
> tak este raz prosim,necitajte to ked vas uraza moja otazka
> mam siet kde my pristup na internet sprostredkuva linux server/mdk
> 8.1/potrebujem nastavit aby urcite IP adress nemohli ist do internetu
> vdaka za kazdu radu /i blbu/
> martin
Ako sprostredkuva:
a) priamo (ako router) - budete musiet nastavit fw
b) ceza aplikacnu vrstvu (proxy) - budete musiet nastavit vas proxy (v
drvivej vacsine squid), aby neprijimal spojenia z urcitych IP.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...