[linux] OT: Pre zaujimavost, ci mame bezpecne workstationy...

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Úterý Duben 2 16:55:00 CEST 2002

s tymi foldrami na disku to moze byt celkom pekny ojeb. Napr: urobim nejake
frejmy a jednemu dam ako zdroj "C:/." a ono to zobrazi lokal - tie ostatne
frejmy pouzijem ako baliaci papier - aby to vyzeralo tak fajnovo. Tie ostatne
veci su vacsinou obsiahnute v hlavicke GET requestu klienta (a proxaca)