[linux] iptables

peter jevos na cekia.cz
Čtvrtek Duben 4 13:03:06 CEST 2002

Dik za radu, ale aj tak som s toho mimo.

V /etc/rc.d/init.d/ mam predefinovany skript iptables. Ja som si ale napisal
vlastny skript s pravidlamy. Ked tam skopirujem ten , tak mi to nefunguje.
Po zadani service iptables start vypise:
/etc/init.d/iptables  #!/bin/sh: neni souborem ani adresarem
/etc/init.d/iptables   /sbin/depmod -a:neni souborem ani adresarem
a podobne

Skript je v poradku, stahnul sem ho z internetu, a len upravil adresy a pod.
Skuste prosim definovat blizsie, ako to mam vyriesit. Dik
peto

On Tue, Apr 02, 2002 at 04:58:35PM +0200, peter wrote:
>=20
> Dobry den, mohol by niekto pomoct s provoznenim iptables. Vytvoril som si=
=20
> vlastne pravidla , ale nedari sa mi ich implementovat do skriptut. V=20
> tutoriale pre iptables uvadzaju 2 moznosti.Jedna je prostrednictvom uloze=
nia=20
> vlastneho skriptu do /etc/sysconfig/iptables a potom pouzitim prikazu=20
> iptables-restore, ale to mi nefunguje, pretoze to vytuhne a nic nerobi. D=
ruha=20
> [...]
v /etc/sysconfig/iptables je produkkt, ktory ti vypluje iptables-save a
nie samotne COMMANDy. Takze ak to chces mat v /etc/sysconfig/iptables,
tak si ho nakonfiguruj a potom pouzi iptables-save.
Este to mozes pisat do /etc/rc.d/rci.firewall (alebo tak nejak)

		HUDECOF