[linux] problem so startom

Ing. Stanislav Kűhn kuhn na artia.sk
Pátek Duben 5 20:39:19 CEST 2002

Zdravim...

Mam nahodeny RH7,2....
System doteraz fungoval skvele...
Mam graficku kartu rivaTNT2 128bit...
chcel som nahodit driver aby mi v Xkach fungoval openGL..
stiahol som si detonator pre linux z nVidie....

nainstaloval rpm balik, zmenil konfiurak xka tak ako pisali v postupe... zmenil som tam len typ z vn na nvidia a nastavil som aby sa loadoval openGL driver...

restartoval komp a nestacil som sa divit...
zacal nabiehat uplne standardne, Xka sa nespustli... ostal mi len prikazovy riadok...
tak som dal root login a napisal login incorrect ...
..

spustil som interactive start, na procesy ktore sa pytal ci chcem spustit som dal vsade nie...
neskor sa switchol do runlevel 3 a po nastartovani procesov pytal login, skusal som roota aj standardneho usera ale vzdy pisal login incorect.

Nerozumiem ako mohla instalacia drivra ktoru som robil takto posahat system....

Da sa to nejak dat dokopy alebo pomeze len reinstal?

dik..
Stano.