[linux] Broken pipe

"Hrmo, Vladimír" vhrmo na ex-it.sk
Pátek Duben 5 11:44:33 CEST 2002

Ahoj,

mozete mi poradit s tymto problemom?:

Mame urcity make proces pocas ktoreho je spusteny java program ktoreho
parametre su generovane TCL skriptom. Tieto dva su spojene cez pipe.

.../phoenix.tcl | java -classpath .......... DataProcessor

problem je ze pocas behu mi make vyhlasi chybu 139. Po nejakych zmenach TCL
skriptu som dostal 'detailnejsiu' hlasku: broken-pipe.

Neviem co moze byt problem.

Vystup z ulimit je:

> ulimit -a
core file size (blocks)     0
data seg size (kbytes)      unlimited
file size (blocks)          unlimited
max locked memory (kbytes)  unlimited
max memory size (kbytes)    unlimited
open files                  1024
pipe size (512 bytes)       8
stack size (kbytes)         unlimited
cpu time (seconds)          unlimited
max user processes          10238
virtual memory (kbytes)     unlimited

Pipe size sa vsak neda menit a ani neviem ci by to nieco ovplyvnilo.

Moze to suvisiet so shared memory? Vystup z free je:

> free
             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:        319516     292788      26728          0     111732     134436
-/+ buffers/cache:      46620     272896
Swap:       136040          0     136040

Kde sa da nastavit shared memory size?

Je to dost zahadne pre mna kedze mi to donedavne fungovalo na mojom
pocitaci. Tato verzia co mne nejde ide bez problemov na inych Linuxoch aj vo
Win - cygwin.

Ak ma niekto nejake napady co moze byt problem, velmi by som ich ocenil.

Dik,

Vlado