[linux] Undelete na ext3

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pátek Duben 5 13:16:22 CEST 2002

On Fri, Apr 05, 2002 at 11:24:17AM +0200, riki wrote:

> v ext3 nie je implementovany undel, napadla ma taka haluz, skus to
> mountnut ako ext2 ten backup particie, mohlo by to ist.

Tak to je sice pravda, lenze to by som musel tie subory este raz
zmazat, ale kedze ich nemam, tak ich zmazat neviem. :-(
Ak ich nezmazem, tak ten dtime atribut (a mozno este nejake dalsie)
im to neprida. Ak ho nemaju, tak debugfs nevie zmazany subor najst.
Spominany sposob spolahlivo funguje, ked sa zmaze subor
pri mountnutom ext3 fs ako ext2.

Skusal som obnovit vsetky inody, ktore su na disku, ale akosi
to asi nebude najlepsi napad. Vpodstate mi neide o to,
aby sa to spravilo rychlo a mam aj rychly stroj, ktory na tom
moze makat dost dlhy cas, len by som poteboval ziskat odniekadial
tie subory. Asi mi ostane len vyhladavat v hda9 tie subory
rucne (less, ...).

			SAL