[linux] problem so startom

Ing. Stanislav Kuhn kuhn na artia.sk
Sobota Duben 6 08:33:23 CEST 2002

dik za rady...
trochu som sa potrapil kym som dosiel na to co napisat miesto toho jadra a
ako to spravit ked pouzivam grub a nie lilo..
ale podarilo sa mi prepisat shadow a zmazat heslo roota...

zmenil som aj konfigurak x86config-4 do povodneho stavu...

problem je ale zrejme v niecom uplne inom....

skusim to podrobnejsie opisat.....

v grube su nasledovne riadky pre bootovanie:
root (hd0,5)
kernel /boot/vmlinuz-2.4.7-10 ro root=/dev/hda6
initrd /boot/initrd-2.4.7-10.img

neviem naco je prvy a treti riadok.. ked ich pri bootovani zmazem nema to
ziadny vplyv..

teda nabehnu vsetky procesy ktore su nastavene, vsetky so statusom ok...
v case ked ma nabehnut graficke rozhranie tak iba preblikne obrazovka a
ostane
v textovom rezime... (ked som upravil x86config-4 do povodneho stavu tak
nepreblikne a ostane v texte)
localhost login:
tu ak napisem root a dam alebo aj ked nedam heslo vypise login incorrect...

v kazdom pripade je jedno ci sa snazim nalogovat alebo nie za 5 sekund sa
sam switchne na runlevel 3 a nabiehaju znovu procesy.. pri procese sendmail
dlho caka ale podari sa mu ho spustit potom nabieha proces wine ktory vyhodi
false a potom ostane stat ... uz nenabieha ziadny proces ..
tu uz reaguje len na ctrl+alt+del - teda sa restartne alebo ked kedykolvek v
ramci nabiehania v runlevel 3 stlacim ctrl+c tak sa zmaze obrazovka a necha
mi zas
localhost login:
tu sa mozem prihlasovat kolko chcem a stale vypisuje iba login incorrect (aj
po zmazani rootoveho hesla)
tu uz nereaguje ani na ctrl+alt+del.....

moze mu vadit ten rpm balik od nvidie? da sa dostat system do stavu pred
instalaciou tohoto balika?

S.