[linux] pocitac vytuhne po prikaze mount

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Pondělí Duben 8 10:45:55 CEST 2002

Caute,

mam IDE cdrw napalovacku NEC 7900A. Nahodil som SCSI emulaciu, do lila som
pridal 'hdc=ide-scsi', cize klasicky postup rozbehania napalovacky pod
linuxom. Doteram mi vsetko super fungovalo, az dnes som si vsimol, ze ked
dam prikaz 'mount /mnt/cdrom', aby som si precital obsah cd-cka, tak mi
zakazdym brutalne vytuhne pocitac. Je jedno, ci chcem montovat CDR, CDRW
alebo original lisovane CD. Zhodi sa cele jadro, prestane reagovat
klavesnica, myska, siet... Pocitac nereaguje na nic. Stane sa to tesne po
tom, ako stlacim klavesu ENTER a raz preblikne ledka na napalovacke.

Kym pracujem s prikazom 'cdrecord', vsetko funguje, napalovacka detekuje typ
media, vie nacitat multisession informacie, funguje vsetko...

Zmena v systeme, ktoru som od posledneho chodiveho stavu urobil, bola, ze
som do pocitaca pridal jeden WinModem typu 'D-com Internal/Lucent'. Je to
jeden z mala winmodemov, ktore su pod linuxom podporovane. Z
www.linmodem.org som stiahol ovladace, prekompiloval, nainstaloval, odskusal
a s radostou som zistil, ze mi modem funguje... Ale prestal mi fungovat
prikaz 'mount'. Teraz neviem, ci to spolu nejak suvisi, ci je to v softe,
alebo v zeleze.

Stretol sa uz niekto s takouto zahadou? Ma niekto nejaky napad, co by som
mohol checknut?

Oskar

Jaj, v logoch som hladal nejaku zmienku, ale nic. Jadro zrejme stihne
spadnut skor, ako sa nieco zaloguje :-(