[linux] pocitac vytuhne po prikaze mount

Pondělí Duben 8 10:58:06 CEST 2002

On Mon, Apr 08, 2002 at 10:45:55AM +0200, Oskar Stolc wrote:
> Caute,
>

> mam IDE cdrw napalovacku NEC 7900A. Nahodil som SCSI emulaciu, do lila som
> pridal 'hdc=ide-scsi', cize klasicky postup rozbehania napalovacky pod
> linuxom. Doteram mi vsetko super fungovalo, az dnes som si vsimol, ze ked
> dam prikaz 'mount /mnt/cdrom', aby som si precital obsah cd-cka, tak mi
> zakazdym brutalne vytuhne pocitac. Je jedno, ci chcem montovat CDR, CDRW
> alebo original lisovane CD. Zhodi sa cele jadro, prestane reagovat
> klavesnica, myska, siet... Pocitac nereaguje na nic. Stane sa to tesne po
> [...]

Skotroluj /etc/fstab, ci tam nezostalo mountovanie na /dev/hdc, i ked i
tak by sa to nemalo takto spravat.
Bolo by vhodne oznamit verziu jadra.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...