[linux] Podpora ATI

Pondělí Duben 8 11:56:28 CEST 2002

On Mon, Apr 08, 2002 at 09:02:36AM +0200, gasparovic na posam.sk wrote:
> Nevie mi niekto nahodou poradit ci by karta All In Wonder
> R8500,64MB,DDR,Retail
> mohla fungovat po Linuxom, xfree86 je zname tym ze ATI su podporovane
> najlepsie.
8500vka myslim nema zatial plne funkcnu DRI podporu, ale coskoro bude. Co sa
tyka tv chipu, pokial sa dobre pamatam je rovnaky ako v 7500 AIW, takze
vstup by mal fungovat v pohode a vystup s pecom.

Podrobne informacie k funkcnosti sa dozvies na http://gatos.sf.net

> peterg
S pozdravom,

Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.